Ελευθερία Γεωργάκη

georgaki

Οκτώβριος 2001 – Σεπτέμβριος 2002: Μεταπτυχιακό στις Μουσειακές Επιστήμες: Πολιτισμός, Συλλογές & Επικοινωνίες (Μουσειολόγος). Γενικά οργάνωση μουσείου, εκθέσεων και επικοινωνία με το κοινό. Ο Αγγλικός τίτλος είναι ΜΑ ΜuseumStudies: Culture, Collections & Communications. Πανεπιστήμιο του Southampton, WinchesterSchoolofArt.

Α) Αναλυτικό Πρόγραμμα Σχολής:

Εξάμηνο 2ο:

1)      Ερευνητικά προσόντα 2: έρευνα και η πρακτική της.

2)      Δουλεύοντας σε μία οργάνωση επιχειρήσεων.

3)      Οικονομική διαχείριση της πολιτισμικής κληρονομιάς.

4)      Επικοινωνώντας με τις εκθέσεις.

5)      Η νέα μουσειολογία.

6)      Καθοδήγηση επί της ικανότητας των μουσείων και γκαλερί.

7)      Πρακτική: Θέση σε ένα μουσείο.

8)      Παρουσίαση-Ομιλία: (α) της Πτυχιακής, (β) της Αρχαιολογικής Περιοχής της Κνωσσού και (γ) του Βυζαντινού Μουσείου της Αθήνας.

9)      Μάθημα Επιλογής.

Εξάμηνο 1ο:

1)      Ερευνητικά προσόντα 1.

2)      Νόημα και αξία των πολιτιστικών αντικειμένων.

3)      Αξιολόγηση και φροντίδα των πολιτιστικών αντικειμένων.

4)      Διαχείριση της πολιτισμικής κληρονομιάς και η πολιτική της.

5)      Επικοινωνώντας με τις συλλογές.

6)      Ιστορικά και Φιλοσοφικά ζητήματα στην διατήρηση της πολιτισμικής κληρονομιάς.

7)      Η τέχνη του έθνους.

8)      Παρουσίαση-Ομιλία: (α) του μουσείου « LondonDungeon», (β) του θέματος « Μαζεύω συλλογές από ποιόν: πληροφορία ή διασκέδαση ;» και (γ) της ιστορίας της πόλεώς μου τα «Μέγαρα».

9)      Πρακτική.

Β) Πτυχιακή: Εξηγώντας Αρχαιολογικές Περιοχές και Εκθέσεις στους Ανθρώπους. Αγγλικός τίτλος: «ExplainingArchaeologicalSites & Exhibitionstopeople».

Στην πτυχιακή μου αναλύω τις αρχαιολογικές εκθέσεις, το κοινό τους, τη σημασία των επιγραφών τους και των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων μέσα στο χώρο τους. Στο έβδομο κεφάλαιο επικεντρώνομαι κυρίως στην επιγραφική παρουσίαση της Αρχαιολογικής περιοχής της Κνωσού και μέσα από τις πληροφορίες μου για την Κνωσό και το Ρωμαϊκό Παλάτι του Fishbourne, προτείνω πως θα μπορούσε η Κνωσός να γίνει πιο προσιτή για τα παιδιά και να αποκτήσει εκπαιδευτικές δραστηριότητες.

Γ) Πρακτική:

1)      Οργάνωση έκθεσης στην Γκαλερί του Gosport στην Αγγλία, για ένα μήνα, με θέμα τις κάρτ ποστάλ. Έλαβα μέρος: (α) στο στήσιμο της έκθεσης, (β) στην τοποθέτηση των καρτ ποστάλ και των ενημερωτικών επιγραφών, (γ) στη δημιουργία των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων της έκθεσης.

2)       Θέση στο Μουσείο του Winchester για πέντε μήνες όπου εργάστηκα στους εξής τομείς: (α) Ψηφιοποίηση φωτογραφικού υλικού. (β) Αρχειοθέτηση αντικειμένων. (γ) Αρχείο αξιολόγησης Υδατογραφιών όσον αφορά στην συντήρησή τους. (δ) Εργαστηριακές επισκέψεις παιδιών νεαρής ηλικίας σε αρχαιολογική έκθεση. (ε) Εργαστηριακές επισκέψεις παιδιών με δυσκολίες μάθησης σε αρχαιολογική έκθεση. (στ) Εκπαιδευτικό πρόγραμμα έκθεσης χαρακτικής τέχνης για παιδιά σε συνεργασία με τον ίδιο το ζωγράφο. (ζ) Στήσιμο μεικτής έκθεσης της Καλλιτεχνικής Σχολής του Hampshire.

3)      Αρχείο για την PierroRaffo Συλλογή Υφασμάτων: (α) Αναλυτικό αρχείο με 50 κομμάτια διαφόρων υφασμάτων, (β) φωτογράφιση, (γ) πακετάρισμα και (δ) αποθήκευση.

2) Νοέμβριος 1997: Δίπλωμα στην Συντήρηση Έργων Ζωγραφικής, από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων του οργανισμού ΟΕΕΚ.

3) Οκτώβριος 1994 – Ιούνιο 1996: Ι.Ι.Ε.Κ. Πετρά. Βεβαίωση της Σχολής για την φοίτησή μου, στη συντήρηση έργων τέχνης και ζωγραφικής.

Α) Στην Σχολή Διδάχθηκα Συντήρηση: Υφάσματος

                                                             Εικόνας

                                                             Χαρτιού

                                                             Ξύλου

                                                             Ελαιογραφίας

                                                             Τοιχογραφίας

Β) Αναλυτικό Πρόγραμμα της Σχολής:

1995-1996:

1)      Θεωρία Συντήρησης

2)      Χρήση Στερεομικροσκόπιου

3)      Μηχανικός Καθαρισμός Αντικειμένων

4)      Χημικός Καθαρισμός Αντικειμένων

5)      Καταπολέμηση Εντόμων

6)      Πλύσιμο Υφασμάτων

7)      Χρήση Φωτεινής Τράπεζας

8)      Αποκατάσταση Φθορών των Αντικειμένων

9)      Ζωγραφική Συμπλήρωση

10) Αποθήκευση Έργων

11) Έκθεση των έργων

1994-1995:

1)      Ιστορία Τέχνης

2)      Χημεία

3)      Περιβαλλοντικοί Παράμετροι

4)      Αρμονικές Χαράξεις Αντικειμένων

5)      Φωτογραφία

6)      Γραμμικό Σχέδιο

7)      Ελεύθερο Σχέδιο

8)      Αγγλικά

9)      Χρήση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή

Δ) Άσκηση για δίπλωμα:

1)      Πτυχιακή αναφερόμενη στα μοναστήρια των Μετεώρων.

2)      Ανάλυση και σύγκριση του Έργου της Μόνα Λίζα Ντι Τζοκόντο.


4) Οκτώβριος 1993 – Δεκέμβριος 1993:
Μάθημα για την Χρήση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή. Βεβαίωση των μαθημάτων. Χρήση: α) MSOffice, β) MSWorks, γ) Scanner, δ) Ψηφιακά Μέσα Αποθήκευση, ε) Internet.


5) Ιούνιος 1993:
Αποφοίτηση από το Γενικό Λύκειο Μεγάρων.


6) Ξένες Γλώσσες:

1)      Άπταιστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας.

2)      Πολύ καλή γνώση των Γαλλικών.

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

1) Δεκέμβριο 3 έως 7 2006: Παρακολούθηση του Διεθνούς Συνεδρίου της Συντήρησης Εικόνας της επιτροπής Συντήρησης του ICOM. «Εικόνες: Έρευνα, Συντήρηση και Θέματα Δεοντολογίας».

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

1)   Από Σεπτέμβριο 2003 μέχρι Δεκέμβριο 2006: Επιμορφώτρια Ζωγραφικής στο Κέντρο Επιμόρφωσης Ν.ΕΛ.Ε. Δυτικής Αττικής. Διδασκαλία ζωγραφικής σε παιδιά και ενήλικες στην Νέα Πέραμο Αττικής.

2) Απρίλιος 2002 – Ιούνιος 2002:

Οργάνωση και στήσιμο της έκθεσης με τις καρτ ποστάλ στη γκαλερί του Gosport της Νότιας Αγγλίας. Τίτλος της έκθεσης: « Wishyouwerehere ! ».

3) Δεκέμβριος 2001 – Μάιος 2002:

1. Μουσείο του Winchester:

1)      Υφιστάμενος Ψηφιακής Εικόνας.

2)      Στήσιμο μεικτής έκθεσης στη GuildhallGalleryWinchester των σπουδαστών της Καλλιτεχνικής Σχολής του Hampshire.

3)      Εργαστηριακές επισκέψεις νέων παιδιών στην Χαρακτική έκθεση της Guildhall γκαλλερή και στην Αρχαιολογική & Αιγυπτιακή έκθεση του Μουσείου του Winchester.

4)      Εργαστηριακές επισκέψεις παιδιών με δυσκολίες μάθησης στην Αιγυπτιακή έκθεση στο Μουσείο του Winchester.

4) Ιούνιος 2002:

Εκπαιδευτικήεπίσκεψηστο Fishbourne Roman Palace and Garden, στο Chichester. Εργαστηριακή δραστηριότητα της: (α) εργασίας ενός αρχαιολόγου, (β) καθημερινής οικιακής ζωής του παλατιού και της ενδυμασίας εκείνης της εποχής και (γ) τεχνολογίας της κατασκευής των κτιρίων στους Ρωμαϊκούς χρόνους.

5) Ιανουάριος 1999 – Δεκέμβριο 2006: Κατασκευή Ψηφιδωτών:

1)      Εικόνων

2)      Αρχαίων παραστάσεων

3)      Μοντέρνων ψηφιδωτών.

6) Ιούλιος 1997 – Νοέμβριος 1998: Κατασκευή Ψηφιδωτού Τέμπλου στο Μοναστήρι της Παναγίας της Γαλακτοτροφούσας, για ένα χρόνο.

7) Οκτώβριος 1996 – Μάιος 1997: Συντήρηση κοπτικών υφασμάτων στο Μουσείο Μπενάκη.

8) Αύγουστος 1996: Συντήρηση των Τοιχογραφιών στις Ανασκαφές της Θήρας στο Ακρωτήρι, για ένα μήνα.

9) Από 1996 μέχρι σήμερα:

1)      Ιδιωτική Εργασία στην συντήρηση: (α) υφάσματος, (β) εικόνας, (γ) χαρτιού, (δ) ξύλου, (ε) αγγείων, (στ) γυαλιού και (ζ) δέρματος.

2)      Ζωγραφική πινάκων.

3)      Πίνακες συνδυασμού ζωγραφικής και ψηφιδωτού μαζί.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

1)      Από Δεκέμβριο του 2006: Μέλος της  Παγκόσμιας Εταιρίας ICOM.

2)      Από το Σεπτέμβριο του 2006: Μέλος-υποστηρικτής της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας Περιβάλλοντος και Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

3)      Από 1998 μέχρι 2001: Μέλος της διοικητικής επιτροπής του ανοιχτού Εργαστηρίου Ζωγραφικής Τέχνης της Ιεράς Μητροπόλεως Μεγάρων και Σαλαμίνος «Πολύγνωτος». Εκπαιδεύτρια ζωγραφικής.

4)      Από 1995 μέχρι 2001: Μέλος της διοικητικής επιτροπής του πειραματικού Εργαστηρίου Εικαστικής Τέχνης της Ιεράς Μητροπόλεως Μεγάρων και Σαλαμίνος «Εμμανουήλ». Εκπαιδεύτρια ζωγραφικής.

Copyright © Gallery.gr 1999-2014
Images and content is copyright of Gallery.gr